-New Pics-

publicerat i Modellbilder


När vädret är som det är (regnigt och jävligt) så passar jag på att lägga upp bilder från träffen för att få in lite sommar feelings. Vet inte om jag lyckats! Något som är kanon när vädret suger är att jag inte får skuldkänslor när jag sitter inne och retuscherar andra bilder som kanske kommer upp på bloggen sen.








Foto: Adam Madsen Mua: Isa Gustavsson Modell/retusch: Jag

På söndag ska jag fota Anders (mitt ex kan man nog säga)  fitnesssnubben nummer ett. Det kommer bli en liten utmaning för Börgi ska jag säga. Jag håller tummarna att det inte regnar, då är det kört! Reflexskärmen Paaatrik ska vara mitt stöd och hållare givetvis. Det blir nog roligt skulle jag kunna tro!



Nu väntar duschen, sen till grannen...kanske blir lite poker igen...annars slinker det nog ner en eller två öl i denna kropp. Vad ska ni göra denna afton?

Kyss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Ölmebo:

lika fin som alltid du på kort! :)



Kommentera inlägget här :