L'amour n'a pas de frontières

publicerat i Modellbilder


(Kärleken har inga gränser)

Hur många gånger kan man vakna på en natt egentligen? Vaknade första gången runt 4 av en väldigt knepig dröm, ett skithus var översvämmat med bajs. Inte ville jag sitta där tydligen. Andra gången vaknade jag att min kattfan sniffade mig i ansiktet och sist vaknade jag av att myggor svärmade runt mig. Jag är förbannat trött idag ska ni veta. Pimplar nu massa kaffe och surfade in på Modellbilder där jag ser att min och Adams session är uppe! Jag har varit liiiite tveksam att lägga upp den, jag lägger typ aldrig upp något där. Nu är det gjort iallafall =)

Hela sessionen klar med Adam Madsen.










Foto: Adam Madsen Mua: Isa Gustavsson Modell/Retusch: Jag

Ha en superduper bra dag idag!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny Ölmebo:

Snygga :)

2:a kommentar, skriven , av mags:

JÄTTEFIIIIIINA! Du är så fin! Pöss

3:e kommentar, skriven , av mags:

JÄTTEFIIIIIINA! Du är så fin! Pöss

4:e kommentar, skriven , av G I L R A E N:

Sjukt fina bilder! Gillar dom verkligen! :) Jag bor också i Karlstad och söker just nu modeller för TFP. Därför undrar jag om du möjligen är intresserad?



MVH Emma (Gilraen.se)

5:e kommentar, skriven , av Peter:

Sjukt vackra bilder på en proffsig modell.



kram Peter

6:e kommentar, skriven , av JessicA:

Svar till Peter: Du är alltid så generös med komplimanger =) Tackar ödmjukt.

7:e kommentar, skriven , av MODELL JASMINE:

Detta är vackert! :)

Kommentera inlägget här :