Lite uppdatering

publicerat i Allmänt


Morsning!

Dåligt av mig att inte bloggat på ett tag. Denna vecka har jag börjat att jobba, suger riktigt. Bilen är ju trasig så Börgi har blivit en bussåkare till min förtvivlan. Jag har kommit fram till att jag inte ska laga den och eller köpa en ny. Jag ska sälja skrothögen för i Stockholm behövs ingen bil. I veckan fick jag besök av min kära vän Matias från Stockholm. Faan vad det var roligt att se han igen! Babblade en massa glitter och glamour, jobbmöjligheter och boende i Sthlm. Det lutar mycket att jag flyttar till storstaden. Efter helgen ska jag ta tag i att söka massa jobb. Nu har jag kommit till insikt att en ny stad skulle göra mig gott. Det blir Stockholm. Där finns det jobb och så är det inte långt till mamma. Karlstad finns alltid kvar om det skulle skita sig eller om jag inte trivs.

Igår hade jag en härlig kväll i goda vänners lag. Det blev biljardspel med kära Igge, Zizzi och Gräs. Jag måste säga att jag var rätt bra! Man kan nog mer säga att jag hade flyt och en gnutta tur...hehehe! Det blev en sväng till Harrys uteservering, första gången denna sommaren. Jag har inte varit ute sen möhippan. Jag tvingade ner käre Peak till stan oxå. Han och jag drog vidare till Glada Ankan och slog klackarna i taket! Fyllekäk på Burger King och taxi hem till Peak där jag slocknade som ett litet barn i soffan. Inte bakis för 5 öre idag. Underbart. Helgen består av jobb jobb och jobb. Typiskt nu när det ser ut att bli fint väder. Vad ska ni hitta på i helgen? Något roligt på schemat kanske?

Hej så länge


//Jessica


Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Bernt-Alfred:

Dessa nyheter äro en stor förlust för hela Värmland.



I saknad,



Bernt-Alfred

2:a kommentar, skriven , av Sayran:

Hola bella, tack för skjutsen igår, det blev Koriander, träffade på några känsdisar och hade super kul. p o k

3:e kommentar, skriven , av Jessica:

Sayran: Det var så liiite så! Vad roligt att ni hade det sköj! Vi tar väl följe ner till paret Ölmebo sen höppas jag =)

4:e kommentar, skriven , av Adam:

Tokhålm suuuuger..



Lish finns de gööt om jöbb serru

Kommentera inlägget här :