Då blev man ful

publicerat i Dagbok


Vaknade imorse och kände mig seg. Tog mig en titt i spegeln och fick en chock! Mina ögon var uppsvullna till tusen. Vad har hänt? Jag ser förjävlig ut, ögonlockerna är stora som klot och det är svårt att blinka. Toppen! Precis vad jag behöver. Jag vill inte vistas bland människor idag. Jag vill få ner svullnaden och vila. Hur ska jag lösa detta? Jag ska ju åka på road trip om några timmar! Jag har inte ens packat allt jag ska ha med, inte handlat kattmat, inte duschat inge nagellack på mina naglar. Stressen ökar. What the fuck...lägger mig och vilar nån timme eller två.
När jag vaknar kanske jag ser ut som mig.


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Adam:

Hade varit värre om du vaknade och såg ut som mig :)

Kommentera inlägget här :