Jag smälter bort

publicerat i Fotograf


Tjoflöjt!

Dålig uppdatering och jag ska bättra mig. Jag smälter bort i värmen och det är olidligt att ens sitta vid burken. Snacka om att man får handsvett till tusen. Idag har jag solat och badat vid badet vi har här i området. Mycket mysigt att busa med goa Mio. Han är ett riktigt charmtroll! För första gången fick jag några fina bilder på godingen. Han är svår att få med på bild. Han har de blåaste ögonen jag sett, helt underbara! Jag skulle dö för att få hans ögon.



Jag flagnar på näsan! Läckert. Borde kanske ta det lite lugnt att vistas i solen. Jag försöker bättra på min solbränna sen helgen, som för övrigt var kalasbra! Jag får fixa till lite bilder och berätta längre fram hur helgen var men nu pallar jag inte att fixa allt sånt. Igår var det en riktigt varm dag. På kvällen åkte jag och Gräsberg till Bomstad och badade. Drack lite kaffe och njöt. Detta med kvällsdopp lär det nog bli mycket av om värmen tänker hålla i sig! Jag lider av att se min katt må dåligt av denna värme. Hon ligger mest hela tiden stackarn. Måste fixa en kattvakt i helgen, det går bara inte att balkongdörren är stängd i flera dagar!

Nej nu är det en kalldusch....sen hem till mamma och norpa köttbullar!


Kramen



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Ölmebo:

Ja kvällsdopp e gött som tusan :)

Kommentera inlägget här :