Jag som trodde...

publicerat i Modellbilder


...det var vår men så pissar gud på en. Det känns mer som en blek, grå och dyster höst. Tack för den du! Det är sjukligt hur vädret påverkar människan. Jag har konstaterat att man blir lat. Väldigt lat. Fick ett ryck att dammsuga det är typ det jag gjort idag och vet ni...det är illa...I.L.L.A! Jo visst fan jag var nere en snabbis på stan förut. När jag stod vid bussen kom en så läcker väktare fram och frågade mig om det var min hund. Först tänkte jag..hahah han kör "hundtricket". Bredvid mig var det en liten liten vovve fastknuten vid en stolpe. Den darrade och var rädd den lille stackaren. Det regnade och trafiken var inte nådig mot den stackars hunden. Massvis med människor hade sagt till väktaren att vovven hade varit ensam där väldigt länge och det första som flyger i mig är att hur fan kan man lämna en liten vovve ensam, i regn! Jag tänkte för mig själv att snälla snälla att ingen har lämnat den där för de inte orkar ta hand om den. Ni skulle se hans ögon. Hjärtskärande =( Precis innan jag skulle åka kom det en alkis fram och sa att det var hans hund. Han var så berusad så han inte visste vad han hette tror jag. Det gör så illa i mig när jag ser människor som inte ska ha djur egentligen behandlar dom dumt. Ingemar hette vovven. Tack och lov att den hade en husse =)


Foto: Alf
Retusch: Jag

Kyss på dig tänkte jag när väktaren gick tillbaka till sitt "vanliga" arbete. Jag skulle ha sagt att det var min vovve eller nått. Han var så manlig, stilig och charmig. Män i uniform är fin fina grejer det. Mumma....

Angående kommentarer. Vad usla ni är........ fyyyy skäms på er. Vad beror det på? Tråkiga inlägg, dåliga bilder...bla bla bla? Tell me please

Nu har jag annat för mig...=P


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Peter:

Tentaplugg, tentaplugg och åter tentaplugg är vad det beror på ^^

2:a kommentar, skriven , av mags:

ha ha ..dåliga bilder är det iaf inte! Men nu är jag sjukt sugen på att få några fina kort..när kommer du nästa gång<+ och kan vi inte verkligen försöka fota lite då?? inte bara vara fulla?? he heheheee ;)

3:e kommentar, skriven , av Jenny Ölmebo:

Jag kommentarar :P



Ja fy vad hemskt med vovven :( fattar inte hur vissa kan få ta hand om djur :( Borde rinbga djurens vänner :(





Ja vädret påverkar en en hel del tyvärr ><

Å inge skoj när det ska bli såhär nu i ca 10 dar framåt

kRAM

Kommentera inlägget här :