Helgen i Lidköping

publicerat i Modellbilder


Öppnade precis mitt vardagsrumsfönster och håller tummarna att det ska komma in lite svalka. Nu är det för klibbigt!
Det är väl på tiden att berätta om helgen, tycker ni inte det?

Jag och my homie (Gräsberg) åkte på en roadtrip till Lidköping för att spendera en heldag på Kinnekulleträffen som anordnades genom sidan Modellbilder. Vi inväntade min vapendragare Isa som åkte från Linköping för att spendera en hel helg hemma hos Adam! I fredags blev det lite dricka (jag drack 3 öl) men de andra var i lite mer rundade former. Gräsberg höll på att ramla nedför trappan så han fick en nära döden upplevelse. På natten fick Isa för sig att vi skulle baaadaaaa! Adam var lite svår övertalad men visade oss vägen till Vänern. Gräsberg, som inte hade bada på säkert 15 år var helt lyrisk. Han skrattade och busade med oss medans Adam var på torra land. Det var helt klart ett välbehövt bad. Helt underbart bad var det, kyldes ner lite smått.


I lördags var det dax för fototräffen. Jag har varit där en gång innan och vet lite hur det ser ut. Någon jag saknade var Kjellan. Det var lite konstigt att inte han var där =( Vi hade världens toppen väder, dåligt väder när det gäller foto. Isa sminkade Linda, Sofia och mig för våra sessioner. Hennes smink smällte av värmen, jag hoppas Gums att det blev okej med sminket! Jag körde 2-3 sessioner och ska snart pilla lite på dem! Booobies! Jag och Isa badade 2 ggr för det var så extremt varmt! Jag gillar badkompisar =D ↓ Jag är lite knäpp. Jag tål inte dessa varma strålar mot min kropp men satt ändå i solen större delen. Toppen att det blev märken efter bikinin när jag därefter skulle fotas, nu känner jag ett helvete att retuschera! Jag skulle ge allt vad jag ägde och hade om jag fick reda på vad Adam tänkte när han står bredvid Linda vid husvagnen! ↑ Din blick Äääääädam!


Lite Behind the scenes bilder. Det blev lite dåligt med dom dock. I vilket fall så vart så grymt nöjd över Isas sminkning. Vi älskar färg! På tiden att kanske berätta hur jäkla bra helg jag hade! Äääääädam, Iso och reflexskärmen Paaatrik....(Nya namn) tack som faaaaaan för en super helg! Visst hade vi det sköj? Jag ville inte åka hem, jag ville vara ute på vift. Ääääädam, du är mitt guldkorn. Super duper tack att vi fick slagga hos dig en hel helg. Det kändes gött att höra att du saknade oss =) Vi saknar dig oxå!



Efter nästan 12 timmar på träffen åkte vi hem. De kalla ölen väntade på oss. Ett riktigt stort tack till Peter W som ordnade träffen och drog dit husvagnen och grillen =D När blir nästa träff?????

Väl hemma runt 23 var vi alla törstiga, jag hade tjatat efter öl hela dagen. Softade gött på balkongen. Vi babblade massa skit och hade skitskoj. Söndagen åkte jag, Iso och reflexskärmen och käkade pizza. För säkerhetens skull så drog vi och badade och solade i några timmar så de andra kände sig kördugliga. Jag och reflexen brände oss rätt mycket! Det är så synd att vi alla bor en bit bort från varandra. Vi är ett roligt gäng helt klart!

TACK ALLA för en härlig helg!


Lots of hugs!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny Ölmebo:

fiina bilder :)

2:a kommentar, skriven , av Isa:

Åh gumman va kul vi hade :) sånt här måste göras oftare, framför allt måste vi ses oftare.

Däremot har jag lite protester mot bilderna på mig, dubbelhakan hahaha.

Puss på dig söt!

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Iso: Jag antog det att du skulle klaga ;) Puss på duuu

4:e kommentar, skriven , av Reflexskärmen:

Skitskoj var det! Skönt o bara komma iväg efter allt jobb o elände ;-) Trevligt folk oxå, o speciellt AAAAAAAAdam o Isa, trevligt o träffa er :-) Får väl ta Clas-Christian sminket när Isa kommer till stan :P

5:e kommentar, skriven , av Iso:

hehe jag klagar väl alltid på bilder på mig själv :)

och paaaatrik, jag va så jävla laddad på clas-christian sminkningen men ryggen pallade tyvärr inte. men snart så :P

Kommentera inlägget här :