Den jävliga droppen

publicerat i Fotograf


Detta är dagen då allt gick åt pipsvängen. Underligt. Det är bara massvis med strul med myndigheter som inte kan sina saker och gud vad överlycklig jag blev av det. NOT! Sen ska jag gifta mig oxå! Roligt va? Med en man som jag aldrig har träffat, faster snurrar bra mycket nu. Efter att hela förmiddagen var jävlig mot mig minst sagt så gav jag ett nytt försök att fota vatten. Inte blev jag gladare av det. Det blev värre, mycket värre.



Den lilla droppen, som är i sitt lilla hörn skrattar elakt åt mig och mina tappra försök. Den kändes sig nog tvingad att visa lite barmhärtighet mot mig och bestämde sig för att fastna på bild.
Bara För att vara snäll din jävla lilla fula droppe! Komisk jävla fittdag. Nu ska jag bestämt lägga mig ner och dö.

Morsning


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Paezae:

Whohin mit der flubelschtrubelsatzgefuhle ond durch fur gegen ohne um mit der plyschfrack? Haha, ich kan nicht der Pezmaschinen gefillen. Auf slangbellen unt wiedersehnehen!

Kommentera inlägget här :