Millimus

publicerat i Fotograf


Underbara helg!

Vaknade av mig själv imorse. Ingen som ringde eller en klocka som tjuter på morgonen, det kallar jag ren lyx. Nattuggla i bött är jag, hatar att kliva upp på morgonen. Ett nattjobb kanske skulle vara något för mig.

Igår var käre broder till studion för att fota lite porträtt. Det gick väl sisådär med en modell som bror. Roligt var bara förnamnet. Jag fotade med en Hasselblads kamera. Den var så tung! Lite skillnad mot min lilla kamera. Börgi är lite väl klen nuförtiden. Huvudsaken är att våran faster blev nöjd med bilden. Den blev inte så dålig ändå =P

Efter jobbet var det kalas hos Melissa som fyllde hela 8 år igår. Vart har dom åren tagit vägen?



Skönt att ha fått klart lite bilder på Millimus, har bara några till att fixa nu. Min högra hand kukar sig bara. Har en extremt dålig blodcirkulation så hela handen är kall och stel. Det ställer till problem. Jag har provat med allt, ingen höjdare att ha en vante på sig...hihihihihi!

En kopp kaffe till sen är det jag som ska träna på lite mer macro!

Haa duu!


//JessicA



Kommentera inlägget här :