Helgen över

publicerat i Fotograf


Så var helgen över i ett svep, bara sådär. Helgen spenderades i all ensamhet. Både skönt och jobbigt. Skönt att vara helt för sig själv och pyssla med allt man själv vill. Jag sysselsatte mig igår med att fota min kisse Adela som inte alls ville vara med på bild. Om jag säger så här, försök inte ens att fånga en kisse när denne löper! Jag tror jag aldrig fått sånna suddiga bilder som igår. Bad bad bad!


  
Klicka för större bilder

Jag är ingen Mellofan alls. Men sappade ändå till kanalen för att titta och skämmas över Sveriges bidrag i år igen. Vad har hänt? Vad har jag missat? Ärligt, vad är det för kassa låtar? "Snälla snälla" gör mig döv!!!! Åh denna låt kommer tvåa. Jag förstår inget. Begriper inget alls heller. Vinnarlåten....är det inte meningen att man ska höra vad de sjunger? Tydligen inte. En medelålders kvinna som försöker kombinera "opera" med nutidens tillgjorda "melodi"...what the fuck? Kempe...vi får kvala nästa gång. Nyskapande, lite kanske men inget bra. Inget stämmer, det kanske var meningen. Detta gillar Sverige, jag skäms att detta är vårat bidrag! Hennes klänning var rätt snygg ändå. Enda positiva jag kan säga, tyvärr.  Bitterfitta...jag....Japp! Komiska att jag inte bryr mig det minsta om Melodifestivalen som tappat sin charm för länge sedan. Ändå spyr jag ur mig alla dessa patetiska rader. Förvirrande va?

Söndag..eller måndag när jag ser att det precis har slagit över en minut.

Dagen spenderas med trevligt besök från Avesta. Närmare bestämt Daniel. Vi shoppade lite idag, eller jag shoppade kan man väl mer säga ;) Det känns skönt att människor bryr sig om en, på sina speciella sätt. Tack för de få timmarna idag! *Kramar om*

Kyss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av mags:

ja klänningen var väl ok, men va faan hade hon gjort med håret? hon såg ut som ett ryskt medelålders (förvånat) luder. Tur att man e så jävla snygg själv. ;)

Kommentera inlägget här :