Strömavbrott

publicerat i Dagbok


Jag bestämde mig för att hoppa min så kallade minisemster nästa vecka. Känns inte helt rätt längre. Jag har bestämt att jag inte ska slå på datorn på ett tag heller. Inte vara så beroende av den. En liten tuff tid framför mig. Inge Aftonbladets läsning till kaffet, inge Photoshop och ingen kontakt med alla på msn. Frustration kanske? Oooojaaaaa! Känns befriande på ett sätt. Slippa läsa skit som man i slutändan endast mår dåligt över, till vilken nytta? Jorå, alltid jag som mår piss i slutändan. Inge nyttigt för fem öre.


                      
                       Foto: Andreas Stridsberg 

                      -Kiss My Ass-


//JessicA









                                                                         

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anders:

Vad har inträffat? Jag kommer sakna dina inlägg Dear! Kramar om dig i massor Anders

Kommentera inlägget här :