På toppen

publicerat i Fotograf


Tjenis penis!

Jag har ju mått suveränt i några dagar nu, en underbar känsla. Nu ska det hålla i sig! Jag blev så enormt rörd när det plingade på min dörr häromdagen. Jessica har fått blommbud! Man får ju bara blommor om man fyller år och detta var helt oväntat. En fin bukett med färgglada tulpaner, väldigt vackra. Läste kortet och började gråta av glädje och så jävla fint att en människa kan tänka så mycket på en. Tack så otroligt mycket "Örni Burni Boy"/ Ernest för din fina gest. Väldigt uppskattat!




Nu fick jag en anledning att försöka mig på macro igen. Lite skillnad att fota en riktig blomma än en ful plastblomma...hahaha! Det är klurigt det där med manuell focus kombinerat med extremt kaffedarr. Träning ger färdigheter har jag hört talas om =P Något som faller nån i smaken?


                           
                                                Klicka för större bilder

Precis sagt hej då till käre Sandra som lyste med sin närvaro i mitt kök surplandes kaffe. Nu har jag öppnat min "göra mig iordning öl" som säkert blir två innan jag ska sätta på mig skyhöga klackar och dra ner och spela skiten ur alla på biljard ikväll! Självförtroendet är MAXAT! Som min vän Mägdi....jag är oxå vassaste kniven i lådan...moahahhaha!

Ha en underbar kväll Alla!


Kyss och kel


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jennifer Nilsson:

Hej, fin blogg :) Var gärna med i min tävling - Veckans Bild. Läs mer om det på min blogg! Skicka in ditt/dina bidrag innan 21.00 ikväll i alla fall, till min hotmail - [email protected] :)

Kommentera inlägget här :