The green balls

publicerat i Modellbilder


Hej hopp!

Japp, äldre bilder fast i en ny tappning! Oj jag vet inte riktigt när dessa togs, kanske 1-1½ år sedan. Inga som jag tidigare visat. Det kan bero på mina ansiktsuttryck =P Men shit vad jag hade det skoj under den helgen! Åh vad jag saknar er. Vi är ett skönt gäng!


Foto: Johan Shultzen Mua: Isa Gustafsson  Retusch: Jag

                                                 
                                                 Klicka för större bilder

Man kan bli smått irreterad när man laddar upp bilder på nätet. Det blir inte detsamma som man har på skärmen..Gggggrrrrrrr! Men men...jag ser framemot till på onsdag för då smäller det av för en ny fotosession med mig i huvudrollen!

Kyss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Isa:

jo vi hade en rolig helg. borde kanske göras om någon gång

Kommentera inlägget här :