I feel pretty

publicerat i Modellbilder


God morgon...

För mig är det morgon. Skönt att jag fick sova ut utan man blivit väckt av telefonen. Igår tittade jag på Let´s dance i väntan på att få skjutsa lite fyllehundar. Jag är ingen tv människa och har inte följt programmet. Både var värdiga vinnare men jag hade nog sett Laila tagit hem segern igår i Let´s dance. Vilken avslutning hon gjorde! Jisses alltså! Så jävla vackert var det. Såg ni Let´s dance?


I onsdags var jag till frisören och klippte mig långt. Nu har jag långt hår igen!!! I feel pretty...oh so pretty! Man får se vart vingarna bär ikväll, kanske en sväng ut för att slänga lite med håret =P Nån som ska med? Hahaha!



Nu ska jag pilla på lite mer bilder...


Hörs sen!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Susanne:

Älskar dom här bilderna! Kul o få töla lite med dig, hör av dig senare! Pöss!

2:a kommentar, skriven , av johan:

Fullkomligt avgudar ansiktsuttrycket på första bilden, så otroligt vacker! höres =)

Kommentera inlägget här :