Då var det gjort

publicerat i Modellbilder


Då var min allra första FAN (fine art nude) session avklarad.
Det kändes inte alls obekvämt på något sätt att strutta omkring naken mest hela dagen. Jag kanske ska bli nudist på gammla dagar! Dock måste jag komma över att jag är så förbaskat självkritisk. Hatar det. Alla får veck. I min värld ska det inte finnas på MINA bilder. Jag tycker det är fint på andra och stör mig inte alls på deras små veck ect men på mig...gaaaahaaaaa! Jag är en kvinna och har former, varför kan jag inte se det vackra på min kropp? Nytt tankesätt ska jag printa in i hjärnan på mig =) Bortsett från det är jag mäkta stolt över mig själv! Det blir nog en repris med Kjellan nere i Lidköping i studio. Idag ägde uppvärmningen upp. Jag hoppas att det kan bli några användbara bilder och jag har aldrig svankat så mycket och så länge i hela mitt liv! Gött med träningsvärk imörn!!!
Tack för heldagen idag Kjell. Du är alltid lika härlig och go att jobba med och det sitter aldrig fel att snacka massa skit och dricka kannor med kaffe! Stor bamse kram till dig!

Tack och bock

//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny:

Du är grymt snygg och har en kanonkropp!

Och jag står för vad jag säger, trust me!



2:a kommentar, skriven , av M:

när dyker bilderna upp ? ;D

3:e kommentar, skriven , av Mags:

Bilder tack!!!

4:e kommentar, skriven , av Sang:

Hehe...tack själv Jessica.

Det blev en lång trevlig dag. Ser fam mot reprisen i studion ;-)

Kommentera inlägget här :