I´m back

publicerat i Allmänt


Hääääääj!

Nu är jag tillbaka, saknat mig?
Jag avskyr när dagarna flyger iväg, det borde finnas ett sätt att stoppa tiden på.
Jo men visst har jag haft en bra vistelse på Orust tillsammans med mina vänner. Det kändes både skönt men samtidigt  tråkigt att behöva åka hem igår. Hem till min vidriga lya! Precis hela dagen har jag suttit med bilder från de senaste dagarna men är långt ifrån klar! Ååååååååå....bökigt! Vad skulle jag göra utan Maiden musik som pumpar ut genom högtalarna? Jag får skicka ett tackkort till dom =P hahahhaha!


I lördags blev det lite fotning när grabbarna åkte cross på sjön. Underbart att vara ute i naturen, blir alltför sällan tyvärr. Vädret var med oss nästan hela tiden och solen värmde med sina varma strålar. Mysigt värre! More pics later...



 Jo men visst var jag ju tvungen att få åka med på en runda. Svårt att inte bli sugen liksom. Det gick fort vill jag lova! Fan vad skoj det var, trodde dock att jag skulle tappa fästet efter första rakan. Börgi var inte riktigt beredd på att det skulle gå så fort....men Wiiiiiii vad jag vill åka igen =D Jag och Magnus åker fort som fan =P 

Åter dax att ta tag i bilder....längre och mer ingående om min minisemester så fort alla bilder är klara!

Pöss Pöss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Susanne:

Ser härligt ut gumman! Nu är det dags för en kaffe snart igen va? :P Kramis!

2:a kommentar, skriven , av Ernest Berglind:

Det såg ju inge tråkigt ut :)

3:e kommentar, skriven , av Junitjej:

Fina bilder!

Kommentera inlägget här :