Trötter

publicerat i Allmänt


Jag är så trött så trött idag. Inte många timmars sömn inatt inte. Att jag aldrig lär mig. Jag hörde inte ens att min lilla syster klev upp imorse, hörde inte att mobilen ringde ändå har jag telefonen precis bredvid mig. Börgi sussar som en stock. Underbart. Vinglig klev jag upp imorse och drack kaffe med Kjellan. Nyvaken och snurrig. Mammas hemmagjorda köttbullar gjorde susen! Sitter och väntar på att Sabine ska komma och kleta ny färg i håret. De gråa blir ett minne blått. Försöker få till en klipptid för nu ska håret ansas (det lät ju lite halvtokigt). Jag vill sätta i löshår igen, trivs som bäst i långt hår. Starta FATTIGA JESSICA fonden har jag planer på att göra. Valfritt belopp in på kontot =P Hmmmm...tåls att fundera på...mohahahaha! Mera kaffe!

Det är helg! I feel goooood!


Löve


//JessicA



Kommentera inlägget här :