Zzzzzz

publicerat i Fotograf


What a day!

Helt slutkörd i den lilla hjärnan jag har. Inte mitt fel att jag blev ägaren av min hjärna, om jag själv hade fått välja hade det blivit en annan. Full rulle precis hela dagen sen jag klev upp ur min goa säng imorse. Oändligt mycket kaffe har sipprat ner i kroppen och jag vill känna mig mer trött än vad jag är. Idag har det strömmat in vänner från höger och vänster. Gissa vad? Jag har inte fått en ledig tid att duscha idag! Haft folk här precis hela tiden. Avlöst varandra. Mysigt och framförallt jätteskoj! Jag surfar fortfarande på glädjevågen efter mycket mycket uppmuntrande saker sen igår.Nu skulle ni dock se mig, en riktig lodis. Jag får ta tag i min skönhet imorgon.

Har lånat ut min säng så det blir jag och katten på soffan inatt.



Natti natti mina trogna läsare


//JessicA -Zzzzz-



Kommentera inlägget här :