Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Emma:

ja visst är den haha =)



Vilka fina bilder på madde verkligen =)

2:a kommentar, skriven , av Helena:

Wow vilka fina bilder det blev på Madde! Älskar svart-vita bilder. Hur länge har du hållt på och fotat? Är det en hobby eller har du det som yrke? Min dotter gick till en fotograf för ett år sen och det blev kanonsnygga bilder men hu va mycket hon fick betala för det. Tänkte förut att jag skulle fota fina bilder på min son Elias som är 7 månader när han blir runt 1 år. Ser att du bor i Karlstad och jag bor i Uppsala. Det är ju några mil det men men... Har du fotat barn nångång?

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Mmmm du får satsa på Sonisphere tycker jag :)

4:e kommentar, skriven , av "Hunken från öst" ;):

Kanonfina bilder! Toppenjobb från fotografen och modellen! Tänk om man kunde ta sådana bilder! :(

Kommentera inlägget här :