Fina grejer

publicerat i Dagbok


Tjaba tjena hallå!

Internet! Vad jag saknat internet. Vad ska man egentligen göra utan nätet? Det är bra grejer minsann! Jag befinner mig fortfarande i Göteborg sen i onsdags och jag stormtrivs! Vill inte hem! Pimplar lite öl med min personliga och underbara MUA (make-up artist) ISA! Vi sitter i Askim och snyltar på en annans trådlösa nätverk and I kind of like it......a lot! Jag försökte i timmar att klura ut hur jag skulle göra med det oskyddade nätverket hemma hos faster men icke det ville fungera. Jag prövade allt.

Imorgon blir det fina grejer........lite fotning med mig i huvudrollen. Vill inte avslöja vad dock =) Ska försöka få till lite behind the scenes bilder men lövar inget! Crazy................


Have to goooooooo


//JessicA






 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jenny:

hehe gött :)



Hoppas du har det bra :)

kraaam

Kommentera inlägget här :