Soft dag

publicerat i Allmänt


Jisses vad jag har softat gärnet idag. Spenderade hela 6 timmar i solen och ni kan ju tänka er att jag ser ut som en överkokt kräfta om kräftor kan bli överkokta satt säga. My boobs är kritvita så nu ska jag fortsätta att sola nude på min balkong så jag slipper dessa fula ränder! Spenderade dagen hemma hos Susanne med massa lapande av sol och de bjöd mig på lite (jag åt massor) käk. Spagetti och nån superduper god kycklingröra/sås. Jag trodde jag skulle somna i solstolen där ett tag. Det har varit en riktigt slappar dag, en dag du bara har varit och en dag du inte haft ångest för att du inte gjort nått. Var så duktig att jag färgade bort mina gråa hår för en stund sen. Jag avnjöt en lång dusch, rakade benen ect och peelade mig. Huden är som silke. Nu sitter jag i soffan med laptopen i knät och fötterna har jag satt i bubbelbad. Nu ska fötterna få sig en redig omgång. 


Natti natti


//JessicA



Kommentera inlägget här :