-Bilder-

publicerat i Fotograf


Tja!

Vaknade av att telefonen ringde, mycket! Blev inringt för lite jobb idag. Dystert och regnigt är det och jag ville så gärna sussa vidare i sängen. Jag är extremt trött nuförtiden och ständigt ont i magen. Mycket möjligt att jag råkat ut för magkatarr. Jag är ständigt hungrig...bökigt. Det känns motigt att palla sig till läkaren.

I lördags fick jag en glad överraskning. Det plingade på min dörr och där står min storebror. Helt oanmäld. Jaha...hej....det jag inte såg var att min storasyster var med för jag gick direkt och satte mig i köket för att måla klart mina naglar. Jag fick en ren chock när jag såg att hon var med! Vad fan gör du här???? Hon bor trots allt 35 mil härifrån. Då har min käre syster tagit körkort i smyg och kört ända hit för att överraska oss! Jag slängde mig över henne och gav henne en stor bamsekram! Det finns tydligen fler av oss knäppgökar i familjen =P Grattis käre syster!

Foto: Jag

Jag var väldigt uttråkad i lördags. Visst är det jobbigt när man vill göra nått men ändå inte göra nått. Oplanerat i bött så spenderade jag lördagskvällen med Ernest (jag ska försöka bättra mig att inte kalla dig för Örni Burni). Varför brukar det oftast bli roligast om man inte planerar en utekväll? Det var hur roligt som helst! Jag är inget stort fan av Blue moon bar men jag ska nog börja tänka om efter helgen. Me like....


Pöss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av jenny:

Fina kort på Sayran :)

Kommentera inlägget här :