Bilder igen...

publicerat i Fotograf


Tjoho!

Hoppas att ni har haft en bra helg. Själv så har det varit cool lugnt för min del. Jobbade igår, slappade på soffan och var mer trött än vad jag brukar vara. Nått skit i kroppen. Inatt sov jag tolv timmar, jättegött men ryggen klagade. Frustrationen över att jag fastnade i ps och insperationen dog så fick jag ihop en ny bild till slut! Har suttit och pillat på några till men blir inte riktigt nöjd så dom får ni inte se =P. Personligen tycker jag det är dötrist att ha samma stuk på bilderna från samma fototillfälle. Jag gillar variation!





Två nya bilder på snygglot Madde!

Det blev ingen fotoutställning idag. Jag var helt enkelt för trött. Tråkigt måste jag säga för jag hade gärna gått och kikat på alla snygga foton. Förhoppningsvis kommer det en ny fotoutställning.

Dax att dra sig från burken ett tag.....gäsp gäsp...


Kram


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

snyggt snyggt

2:a kommentar, skriven , av mägdi:

Åååååh! Jag vill oxå vara så där snygg!!

Kommentera inlägget här :