Längtar

publicerat i Modellbilder


Fan vilken hemsk motvind jag hade imorse när jag trödde som en sate ner till Kiwa. Händerna var iskalla och stela och smart-Börgi cyklar med shorts oxå så jag antar att jag får skylla mig själv. Medvind på hemvägen. Ej att förglömma att jag är stolt över mig själv! Motion är något jag behöver och planen min efter sommaren ska jag ha kondition som en orienterare ;) Ni tror mig inte känner ja....bad bad bad...tihi!


Jag längtar efter värme. Vill vakna av att solen skiner in genom mitt sovrumsfönster, dricka morgonkaffet på balkongen med laptopen i knät. Jag längtar faktiskt tills jag blir röd, blir aldrig brun endast röd men det är ju alltid nått. Vill springa runt och leka Pamela Anderson i mina nya bikinis så fettet dallrar lite extra. Ja, det är ju det jag vill. Jag vill ligga på stranden och lapa sol och känna mig som en strandad valross. Det är inget fel med det. Valrossar är lite gulliga ändå. Jag vill spela vollyboll med avklädda, brunbrända snygga killar. Jag längtar till att få sitta i gassande sol på en uteservering och spana i massa dumt fölk. Jag vill njuta av en glass i solen och trippa runt på gator och torg i mina high heels. Längtar till alla grillfester med nära och kära in på småtimmarna. Jag längtar inte ett dugg efter mygg. Alltså....jag längtar efter sommaren mer än nånsin.

Vilket tjat det är...jag ska måla vidare!!!!!


Pöss pöss på ER


//JessicA



Kommentera inlägget här :