Första gången

publicerat i Dagbok


Hej!

I flera timmar i förmiddags softade jag och Dear Mägdi med kaffekoppen i näven. Surfade runt och chattade över msn fast vi inte ens satt mer än 2 meter från varandra. Jag älskar sällskap, jag älskar Mägdi. Hon är helt underbar. Nu står hon vid spisen och lagar värsta middagen till oss, hon är guld värld. Jajamensan...det dokumenteras för fulla muggar!Jag vill aldrig att hon ska åka hem, vem ska fixa käk till mig då? Eller väcka mig att kaffet är klart, köpa toapapper (vi snattade mycket servetter på Max igår)...hon tar hand om mig min lilla pärla =D

Efter all surplandes av kaffe så fixade vi oss snabbt för att åka och besöka vår vän Jessica Kowalska som omkom i en olycka för snart 2 år sedan. Jag har inte varit vid graven förens idag. Det kändes så underligt. Sorgset. Jag var väldigt glad att jag hade Mägdi med mig, första gången för båda av oss att besöka hennes grav. Vi tände ett ljus och satt en röd ros vid graven. Vi var även förbi min pappas grav som såg helt förjävlig ut! Namnet syntes knappt men vad ska man förvänta sig efter 23 år?




Jo men visst vett ni.....här får ni bildbevis av min naturliga hårfärg. Vissa delar ÄR vit målarfärg. Jag har hört att det är inne med grått hår ;) Köpte ny hårfärg idag men vi vart så lata för att färga min "fina" utväxt. ↓


Dont ask! ↑ Mägdi fick ett sånt sug att klättra i trädet =D

Efter kyrkogården drog vi in till stan för att smaska kaffe. Träffade på en underlig person med stavar. Han visste nog inget den mannen. Skum. Apropå skum...en god drink jag och Mägdi alltid drack i våra unga år är Knullskum. Den innehåller....Dooleys, Creme De Menthe och mjölk och den skakas så det blir mycket skum därav namnet! Komiskt att gå fram till baren och beställa Knullskum, trodde först det var ett skämt men visst så fick jag mitt Knullskum!

Maten är nu i ugnen, hungrig av dofterna från köket. Kanske utgång ikväll =) Galna ihop...igen.


Ha en trevlig kväll!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av hahahahaha:

ja det var galet.

2:a kommentar, skriven , av Jenny:

fina bilder krama



hehe cool bild på henne i trädet :D

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Jag känner Jessica K:s bror Filip och vet vem Jessica var också... Vilken fin grav hon har och vilka fina bilder du tagit av den.

Kommentera inlägget här :