Rubrik?

publicerat i Allmänt


Nu är jag lite smått irreterad. Ska det vara så svårt att få in sina pengar nångång? Strul. Det var lite generande att komma till affären med 50-öringar förut, spargrisen är lensad! Man kan ju inte bara leva på luft och vatten, inte hur länge som helst iallafall. Sugen på kaffe är jag också.

Tyvärr så försvann ju mina bilder som jag fotade när jag var hos mormor sist då jag skulle skriva lite om hennes verksamhet. Idag så är mormor och min morbror med i tidningen...du kan läsa artikeln här. Hon är makalös min mormor. Jag önskar att jag hade bara en liten liten gnutta av hennes arbetsmoral!

Nu ska jag fortsätta stöket här hemma...URK!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mags:

Hon e ju grym din mormor!! Kan du inte jobba för henne?? Pöss pöss

2:a kommentar, skriven , av mie:

BARA ETT TIPS



Sugen på att få gratis presentkort rätt ner i brevlådan på en valfri butik? Det finns en ny sida som är mycket lättare att samla ihop presentkort på, man behöver inte alls ha lika många poäng för att få hem presentkort som på övriga sådana sidor (till exempel gratisbio, gratisklader , gratismakeup, gratismode osv)



Passa på att bli medlem nu, sidan har knappt några medlemmar vilket gör det mycket lättare för dig att få flera presentkort.



Just nu pågår där en tävling där man kan vinna 3500:- i presentkort.



Bli medlem här och få 25 gratis poäng: http://www.freestreet.se/?r=87

Kommentera inlägget här :