Mitt besök var det ja

publicerat i Nöje


Mitt besök kommer! My little sweetheart Mägdi sitter i bilen och har kört vilse många gånger nu. Ibland undrar jag om hon är en äkta blondin. Hur kan man köra så vilse eller nja...FEL? Mot Strömstad, Trollhättan och nu befann hon sig utanför Färgelanda! Jisses min gud. Från Orust-Uddevalla sen är det raka spåret till soliga Karlstad. Lätt som en plätt kan man ju tycka ;)

+ Jag har tid att plocka undan lite för det ser förjävligt ut!
- Jag är ölsugen och vill inte städa, jag vill sitta å tjata massa skit!



(Midsommardagen 2008-Orust)

Ni som känner mig vet ju hur mycket jag älskar att vara spontan. Thats the shit. I 99% av fallen blir det bäst när man är spontan, enligt mig. Vi bestämde imorse över telefonen att hon skulle komma typ idag/natt om hon kör mer fel! Varför ska allt behöva planeras? Det är ju tråkigt om nått är! Jag gillar inte att ha tråkigt, jag vill ha roligt...ho ho ho! Time to gooooo....

Tjing tjong långkalsong


//JessicA



Kommentera inlägget här :