Alive

publicerat i Allmänt


Urk!

Jag är en hemsk person.

Dålig är jag på att blogga oxå men lusten har inte riktigt funnits där. Tänkte bara skriva lite små rader så ni vet att jag lever. I söndags upplevde jag en ångest som inte finns av denna värld. Varför blev jag så jävla full för, hatar att det inte finns ett stopp i mig! Whisky är gudomligt gött men Börgi tål inte sånt. Vanligtvis skippar jag sprit mm för jag blir inte så bra då men shit vilka minnesluckor jag har. Ååååååååå! I vilket fall var det inte så illa som jag trodde, tackar en högre makt!

Jag har blivit en bilägare igen! Är så jävla nöjd med bilen, liten och gullig. Det blev en Audi A3 så nu tutar jag och kör till jobbet igen...Tjooohooooo! Ren lycka ta mig fan! Ska knäppa lite kort så ni får se hur den ser ut =)

Snart blir det rena julafton oxå. Det "råkade" bli lite stålar över så jag klickade hem lite studioblixtar och tillbehör och ett nytt objektiv =D Nu jävlar ska det fotas! Tråkigt att jag inte vet när jag får sakerna. Bakgrunder får det bli nästa månad, jag vet inte vad jag ska sattsa på för färger heller....klurigt.

Nu är det inte långt kvar till jul så är det nån därute som vill ha lite bilder på sina barn kan ni ju hojta till ;) Jag behöver öva en hel del på ljussättning och behöver lite bilder på barn =)

Åååååååååå vad jag är seg......soffdax väntar.


Pöss pöss


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av kikki ( kristine):

hojt! skulle vilja ha lite bilder på min söta kusin Moa, tänkte ge som julklapp så hon inte kunde vara med på dagsfotograferingen :( låter det skoj? vi kan höras av om det :) stor kram! your shoekamrat

2:a kommentar, skriven , av Melker Ernebratt:

Jag vill Jag vill!

3:e kommentar, skriven , av Susanne:

Vi vill!! :)

4:e kommentar, skriven , av icka:

Jag vill med!!!!!! :D

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

JAG VILL PRATA MED MAGNUS!!!! HALLLÅÅÅÅÅÅÅ:: MAGNUS!! hahahah, fattar att du hade lite ångest, men det är lugnt gumman! Pöss o kram P.S, räknas jag som barn? Jag vill oxå ha kort!

Kommentera inlägget här :