Ingen rubrik

publicerat i Allmänt


Hellu på er!

Jag vaknade inatt och trodde att 3:e världskriget hade brutit ut. Vilket väsen på Magnus fyra katter. Imorse när jag gik upp fick jag ett gott skratt! Inte nog med att de fångat en stackars fågel så hade de gått bärgsärkargång på Mc donalds påsen. De är helt galna hans katter. Jag har börjat vant mig att de drar in massa möss som ligger halshuggna och geggar sig. Undra vad som kommer härnäst.




Vädret på Orust är sunkigt, regnigt och kallt. Förbaskat tråkigt. Värmen har inte kommit ikapp i huset så det är cirkus 17 grader här inne....lite kallt dårå. Raggsockor är min bästa vän! Om en stund ska vi iväg och handla lite mat och senare ikväll blir det nog utgång någonstans i Stenugnsund och det ska bli skojsigt! Det är alltid extra kul att gå ut där man inte själv bor, brukar oftast bli satans kul då....hohohoho....


Ha en underbar lördag!


Kram


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millimus:

Det blev Orust alltså! Jaja men snart får vi ta och ses vettu.... KRAM

Kommentera inlägget här :