Pics

publicerat i Fotograf


Tjo!

Det känns som man lever i en kappsäck nuförtiden. Jag hinner inte ens packa upp förens man drar ut på vägarna igen..hohoho! Imorgon åker jag till Orust igen, min lediga helg och det ska bli så gött att slippa sitt hem. Det har inte hänt speciellt mycket under dagarna jag inte varit så aktiv på bloggen. Helgen spenderades med Magnus blandat med en full jobbhelg. Trevligt.




Foto: Jag Modell: Linda/Avsikt


Har fått tummen ur och fixat lite bilder på Linda. Hoppas ni ska gilla dom =)

Pöss pöss


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

SV; Hehe.. Jaa, brunt funderar jag ju endel över.. Helst skulle jag vilja ha en peruk så jag får se på riktigt liksom ;P

2:a kommentar, skriven , av Vicky:

NICE :D



Hallå, förlåt för att jag var så dissig på msn häromdan! Har inte riktigt haft tankarna med mig, det har varit en massa skit senaste veckan med nytt jobb och flytt och allt möjligt haha :(

Kommentera inlägget här :