Snabb update

publicerat i Allmänt


Jag borde göra något. Är lite för seg för att få tummen ur bara. Vädret är sunkigt som vanligt här på Orust och det är depprimeeert. Jag har varit vaken sen kl.07.30 och tänkte jag skulle starta mitt nya liv och ta mig en joggingtur men glömmer bort det! Glömde oxå att ringa till läkaren för att boka en tid...förrvirrad eller? Jag klickade hem lite nya kläder på morgonen och kunde inte motstå ett par high heels från Jimmy Choo/Hm! Närmaste jag någonsin kommer komma i skoväg från giganten om det inte finns en vänlig själ därute med lite stålar över? Det är de första paret som snart dimper ner i brevlådan!!! ↓


Äntligen börjar det bli värme i huset, jag börjar bli riktigt haj på att elda! Tänkte ta mig en tur in till Stenugnsund och titta lite i affärer. Något att fördriva tiden med tills jag ska hämta Magnus på jobbet. Ikväll blir det barnpassning för hela slanten och imörn tutar jag och kör hem till Karlstad igen. Jobba måste man ju trots allt göra! Näe nu kan jag inte sitta här och häcka, duschen och sen iväg.


Pöss pöss


//JessicA



 

Kommentera inlägget här :