Helgen + Linda

publicerat i Fotograf


Shit vad jag har haft det bra lalallalalalalala! Fullt ös medvetslös (nästan). Fasiken vad gött det var att komma bort igen och vilka skojsiga saker jag har gjort oxå. Mägdi my friend lär ju vara så trött på mig nu...mohahahhaa!

Seg som en avdankad mört tog jag tåget i torsdags till Gbg och möttes upp av den superduper gulliga Andreas som hade bokat studion till min ära. Tack så mycket sweetie! På vägen till studion plockade vi upp en lika trevlig Moa som som hjälpte till med diverse saker som studion och lite kläder. Jag plåtade en mycket vacker kvinna som heter Linda alias Avsikt. Ni ska bara veta vad det har kliat i fingrarna att få sätta igång med bilderna på Linda. I love her eyes! Efter plåtningen drog jag vidare och mötte upp Mägdi och festade som aldrig förr! En gymnasie kompis vid namn Fia satt vid bordet och jag trodde nästan jag skulle trilla av pinnen för jag vart så gla å se henne efter mer än 10 år!


Foto: Jag Modell: Linda/Avsikt

Det blev ös och mera ös. Vi hamnade på Dubliners där ena shooten efter den andra slank ner och vi alla brudar var riktigt goa i gasen. Jo men vad får jag för mig då? STRIPPKLUBB! Vi drog iväg med våra ragg in på första stället där vi tyvärr rätt omgående blev utslängda tack vare att Mägdi välte massa dildos i ett vitrinskåp...bra jobbat du! Inte långt att traska till nästa klubb och där är orden slut för denna gång...;)

I fredags bar det av till Orust hem till Mägdi där vi mer eller mindre var döende, jag i alla fall. Hindrade inte oss för att vara liiite social med syskonparet Romo på fredagen. Lugnt å sansat och en tidig kväll för jag skulle ju tillbaka till Gbg för att träffa faster och gå på premiär på Guys & Dolls på lördagen. Vilken bra föreställning! Nu vill jag verkligen åka till Sthlm och gå på Cats och My fair Lady igen. Drog en vit lögn och tutade och körde mot Orust igen och surplade många öl hemma hos Magnus. Mägdi kom på natten efter hennes långpanna på jobbet. Ja jag säger då det....Kör kör kör!

Söndagen var det mest soffan hela dagen hemma hos Magnus. Vi hyrde film och gottade oss med smarrig pizza. Mot kvällen satt trion och snackade och drack öl på verandan medans regnet öste ner, det var himla mysigt faktiskt. Jag har alltid så himla skoj när jag sammandrabbas med Mägdi, hon är min lilla sockertopp! Nu väntar jag på att de ska komma och besöka mig nästa gång, fast det är roligare att åka och hälsa på dom!

Kom hem sent i måndags med tåget och sitter som en galning nu och letar bil, jag är så förvirrad vad jag vill ha för bil. De jag vill ha är för dyra och de andra tycker är jag inte lika sugen på, bökigt! Det kommer sluta med att jag köper studioutrustning för hela slanten hahahaha!

Nu ska jag gå in och väcka lillsyrran, hon ska laga lunchlåda till mig idag. Visst är hon bäst?


Kram på Er


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Jäklar vad snygg bild!



Haha låter som att du har haft en toppenhelg ;D

2:a kommentar, skriven , av mägdi:

Ja, nuru gullet kommer vi nästa gång. jag ska bara sluta sura över potatiskroketten. He he, alltid lika kul att ha dig här, denna gången vart det ju dessutom delad vårdnad! pöss på rej!

3:e kommentar, skriven , av Jenny Ölmebo:

Låter som en bra helg ;)

hehe

Kommentera inlägget här :