Mc Mens, var är du?

publicerat i Fotograf


Go kväll!

Ja jag börjar undra när det jävla Mc mensen ska komma. Jag har varit på dåligt humör hela dagen...INTE KUL! Ett tag viste jag inte alls vart jag skulle ta vägen. Hungrig, trött, ölsugen och bara allmänt trött på killar. Jag längtade efter hemlagad mat när jag kom från jobbet som min syster hade lovat mig. Fanns det mat på bordet? Noooooo! Åååååååå! Sur och grinig som ett bi och butter fastnade jag i Ps som vanligt. Godispåsen med choklad har jag inte ens rört. Ps är min bästa och tyvärr värsta vän ibland. Nu känner jag mig inte lika nedstämd längre =) undrar varför =P


Foto: Jag Modell: Linda/Avsikt

                                          
                                          (klicka för större bild)


Jag spånar på en ny plåtning med en tjej jag länge velat ha framför gluggen. Gött mos att jag är ledig den helgen. Då kanske mina egna blixtar och ny optik har kommit...hoppas hoppas hoppas! Ja okej, jag var deppig Pms kossa förut...Opps! Vad har jag gjort!?

Jag tycker det är illa...I:L:L:A att det ska vara så himla bökigt att hitta en bil jag vill ha. Det lutar åt en Audi A3 men vett å fan alltså. Förbryllad i bött är ja....nån som har nått tips/råd att ge mig?

Well well...jag har tänkt till på en sak. Jag ska avstyra en "kärleksinflamation" rätt omgående tror ja. Varför skaffa problem när man inte har några? Mohahahahhaha!


Kyss på er sötisar!


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av icka:

Snyggt hörreduru! ;-) (Påminner starkt om Lina Nilwert, från Deje tycker jag!) Do u know who it is?

2:a kommentar, skriven , av Jenny Ölmebo:

Hoppas du hittar en bil :)

Du får komma ner hit på hemlagat ngndag gumman

kramis

Kommentera inlägget här :