My dreams

publicerat i Allmänt


My dreams. En av drömmarna är inte alls långt ifrån. Den är så nära och jag håller mina tummar för att den ska slå in. Drömmen är att glida runt i en leopard mönstrad bil! Mönster må hända få vänta men att få köpa en nyare bil är en drömm just nu. Tänk att slippa att åka buss, ha en bil som håller (inte med min otur men ändå)....det är en drömm för mig just nu! Gamla Bettan ska skrotas och en ny pärla ska komma...förhoppningsvis. Inte visste jag att de på banken jobbar så sent på kvällen. Pratade nyss med dom och det ser lovande ut =)
 
Den andra drömmen är att skaffa studioblixtar. Jag har tittat runt på massvis med olika blixtar och shit vad det finns grejer. Det skulle vara himla nice att slippa vara så beroende av fölk!!! Det pirrar lite i magen att jag kanske har blixtar snart och då jävlar gött fölk ska jag fota som bara den! Jag försöker inte vara "för glad" då jag vet att Börgi har sån oflyt med mycket och drömmarna krossas. Jag ber till ett högre väsen att det går igenom, BÖRGI NEED THIS!!!

Håll tummarna nu för mig!!!!


Kyyyssss!


//JessicA

Edit: Fick redan besked från banken....JAG ÄR BEVILJAD LÅÅÅÅN! Fatta vad glad jag är!!!! Wiiiiiiiihooooooo!




Kommentera inlägget här :