Söndag var de ja

publicerat i Dagbok


Efter mycket klagomål så känner sig Börgi sig lite tvingad att skriva några rader på blogga. Varför jag inte skrivit något är helt enkelt att jag inte haft lust för det. Jag har väl inte gjort nått direkt skoj heller som jag tycker har varit nått att dela med mig om...eller nja....mer att jag inte haft lust. Man kommer då å då i bloggsvackor i just i detta fallet har varit jobbigt att börja skriva igen, typ.

Under snart en vecka jag inte brytt mig om bloggen har jag funderat ändå vad jag kan tänkas skriva om. Ni ska veta att det är lite ångest varje gång man lägger upp ett inlägg vare sig det bara är en text eller bilder. Jag är ingen himla intressant person! Just nu lyssnar jag på Ace of base, hur hipp är jag på en skala hahahaha! Jag har dock funderat på att börja skriva lite mer "Åsikter och funderingar" men det sätter stopp pga att jag helt enkelt inte vet hur jag ska kunna formulera mig bra och att det ska bli en intressant läsning. Jag har även förutom bloggtorka haft svår Ps torka. Jag är tomm på ideer vad jag ska göra med bilder och då blir det ett slag mot ansiktet liksom. Det är inte kul alls. Jag tycker det blir roligare att ha både en text och bild/er i ett inlägg och det kanske kan vara lite så under veckan som varit att jag inte har några bilder att visa er. Jag borde köpa en kompakt kamera och det bums. Lite smidigare att ta med en sådan på sina äventyr hit och dit.

Nu ska jag fundera ut något att skriva för kvällens inlägg. Kanske om "Second hand" "Betalning" "Sex" eller nån bild som kanske har blivit klar. Me dont know! Jag ska försöka vara lite roligare med blogga men det tar emot tyvärr. Jag lever i vilket fall =)


Kram på er alla


//JessicA



Kommentera inlägget här :