Dop idag

publicerat i Allmänt


God morgon!

Jag är fortfarande krasslig, det kommer mer och mer så jag förstår inte varför jag inbillar mig att jag skulle typ vara frisk. Igår väcktes jag av mina systrar som kom och hälsade på från Gävle och det första jag gjorde var att hej....välkomna....spydde i slasken. Mmm mysigt! Kände mig inte alls kry igår. Vi beställde hem lite mat och bara doften av maten fick jag rusa och ja...spy igen. Tack och lov att jag var ledig igår, blev inte många knop igår inte.



Idag är det dop för gulleplutten Melker. Trots att jag varit rätt dålig har jag pysslat klart doppresenten, känner mig extra stolt över det. Jag ska lägga upp bilder senare idag, man vet aldrig om Millemus är inne och läser bloggen innan dopet och det är väl inte alltför lyckat om hon ser vad Melker ska få i förväg! Innan dess så är det jobb, jag ber att det kommer vara en lugn jobbdag, jag mår ju inte riktigt bra!

Ni får ha en strålande dag idag!


Många sjukliga Kramar


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Madeleine-Änglamamma till Philip 081211-081212:

Snygg header!

2:a kommentar, skriven , av Millimus:

AHA! Coolt, jag ser ju det fina påslakanet på bilden, vilken liten luring du är :) Tack så mycket för de fina presenterna, duktig du är på att sy, jag kan bara tänka mig vilken tid du måste lagt ner på att sy det. Väldigt gulligt gjort av dig. Det ska det bäddas med idag serrù. Kul med en så personlig gåva! Kram Kram

3:e kommentar, skriven , av Sandra:

Klockren bild på Mitt-i-maten-Melker :) Du får lägga ut Macaulay Culkin kopian Ralle om du vill, skulle va roligt å se i större format :) Puss!

Kommentera inlägget här :