Fullbokad

publicerat i Fotograf


Det är helg! Jag tog ledigt från jobbet idag för att fixa lite med söndagens sammandrabbning som kommer bli så fucking great I hope! Vi är ett tjejgäng på 7 personer som ska leka loss som bara den. Jag ser onekligen framemot söndagen och jag håller tummarna för att få till några riktigt bra bilder. Imorgon ska jag försöka sy ihop en snygg rosett/hårbonad och fråga mig inte hur det ska gå för jag kan inte göra en snygg rosett annars så det blir massa pill pill göra känner jag. Allt löse sig tror jag.


Foto: Jag


                                              
                                             (Klicka för lite större bild)


Det är min lediga helg och den består av massvis med fotande =D
Jag ska försöka fota 3 modeller på söndag och det kan bli lite ont om tid, alla pusselbitar har ännu inte fallit på plats. Inte är jag värst oroad över det. Blir det inte så blir det inte av helt enkelt.

Imorgon (i skrivande stund) har jag en inplanerad plåtning som jag ber till gudarna att den blir av. Man vet ju aldrig hur länge solrosor är pigga. Jag är ett riktigt fan av Headshots så det är på morgondagens schema. Naturliga bilder på en mycket bedårande och förhoppningsvis en tjej som äntligen skickar in bilder till en agentur som varit efter henne =) Naturlig skönhet ser man sällan.

Nu blir det lite TP kväll hos grannen.


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Neha:

Otroligt fin header=)

Kommentera inlägget här :