Film

publicerat i Allmänt


Visst är jag sen att titta på filmer. Igår hade jag och Patrik lite filmtajm och såg "Män som hatar kvinnor" och den var riktigt bra. Gillar överlag inte svenska filmer men denna var riktigt bra. Jag älskar Michael Nyqvist sen jag såg filmen "Grabben vid graven bredvid". Jag tycker han är riktigt sexig med, det är nått med äldre män som jag tycker är charmigt! Se den för tusan!



Idag är det premiär för andra filmen "Flickan som lekte med elden" som jag så gärna vill se. Inget biobesök idag inte men den ska jag verkligen se på bio fast jag får sitta och bli generad över öronproppar! Jag är rätt känslig för ljud och tycker det kan vara otrevligt med ljudnivån som alltid ska vara så förbannat hög. 


 Jag diggar Noomi Rapace som tusan, vilken jävla brud! Skitduktig skådis. Hoppas att man får följa hennes utveckling i karriären efter dessa filmer.


Kram

JessicA



Kommentera inlägget här :