Miniträff

publicerat i Fotograf


Tjenare!

Gårdagen blev helt okej, fick med mig ett gäng bra bilder tror jag. Det blev en liten miniträff av modeller, fotografer och en mua. Mycket blev minst sagt lite knasigt och det man hade planerat blev lite annorlunda än vad jag hade tänkt mig. Stressigt och bökigt men jag tyckte det blev bra ändå. Jag ska aldrig hålla i en stor träff kan jag lova..hohhohohoho!  


Jag brände av massa bilder på Louise som var grundtanken från början. Hon var så duktig för att vara typ första gången framför gluggen. Hon är så fiiiin! Efter det blev det en ultra snabb session med min kompis Sandra och där finns det oxå fina bilder, dock är inte ljussättningen den ultimata för den sortens bilder! Sist men inte minst körde jag och Elina en session som jag håller på med nu, den kan bli riktigt nice tror jag. Tack till goa Jeanette som sminkade under dagen och till modellerna som stod ut i röran, det var riktigt roligt att träffa alla nya som gamla ansikten =) Pöss på er!


//JessicA





Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Jeanette:

Tack för den vackra bilden på mej...hahaha, usch! Väntar spänt på lite bilder jag får lägga upp nu :D.

2:a kommentar, skriven , av emmiy:

åhh, älskar din blogg! ;D blir svartsjuk :O

Kommentera inlägget här :