-Snygglon-

publicerat i Fotograf


Hola!

Vilket pissväder det har varit idag, på min lediga dag dessutom. Jag är överlycklig för vädret varit sunkigt! Då behöver jag inte ha dåligt samvete för att ha suttit vid datorn precis hela dagen! Jag har fått lite bilder fixade, några kan ni se här. Jag vill inte ha "skäll" från någon modell jag fotade i söndags så jag trixade med någon bild till varje modell ;) Lugnast så...hihihihihihi!


Foto: Jag Modell: Louise Larsson Mua: Jeanette Melwinson


Foto: Jag Modell: Louise Larsson Mua: Jeanette Melwinson
 

Foto: Jag Modell: Sandra Karlsson Mua: Jeanett Melwinson 


Foto: Jag Modell: Elina Kaukosalo Mua: Jeanette Melwinson


Do you like it?

Nu vet ni ju vad jag har gjort precis hela dagen. Nu vill jag veta vad ni har pysslat med idag, det skulle vara roligt att läsa vad mina läsare har gjort =D


Kram


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av emmiy:

menade avundsjuk :P nene men jag älskar dina bilder! jag fullkomligt älskar dom!! om bara jag hade haft såna bilder på mig on my own blog :p

2:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Åh! Så duktig du är :D Utav dom bilderna på Louice så älskar jag verkligen den första bilden :) Får lägga upp min bild på bloggen nu med, vart så himla nöjd!

3:e kommentar, skriven , av Jenny Ölmebo:

snygga bilder ;)

Kommentera inlägget här :