Fina flickor fiser inte

publicerat i Åsikter & funderingar


Det heter en låt som jag hört av något band när jag var ungefär 15 år. Jag var hemligt förälskad i en av bandmedlemarna. Hette gruppen Stoned tro? Jaja skit samma!

Stämmer det? Att fina flickor fiser inte? Är vi inte fina flickor på ett eller annat sätt? I helgen var jag på en förfest när detta ämne att tjejer fiser eller fiser inte. I början satt jag bara och lyssnade på vad tjejerna sade. Killarna var helt bestörta och äcklade. Frågan kom onekligen till mig till slut.

-Fiser du inför din kille?
Mitt svar på den frågan är väldigt simpel. Jag har två val. Hålla inne fisen eller fisarna och få ont i magen eller släppa på trycket och lägga av en smygare eller varför inte slå på stort så det fladdrar i skinkorna?
-ABSOLUT, klart jag gör det! Inte tänker jag gå runt och ha magproblem för lite gaser som oftast inte luktar, att de kan låta är väl en helt annan sak. Helst av allt vill jag få den första fisen släppt så man kan vara sig själv fortare. Vad är problemet att fisa inför varandra säger jag som om det vore solklart.

I överlag bland mina vänner så är det killarna som isåfall har problem att tjejer fiser. Why? Vad är det egentligen som är så äckligt med fisar, speciellt om de inte luktar? Jag vet massvis med tjejer som inte kan med att fisa för rädslan att killen ska sticka och inte tända på dom något mer. Men ändå vill de sätta på dig i röven! Ekvationen går inte riktigt ihop där. Grejen är väl att man kanske inte i varje vardaglig situation ska fisa. Det kanske inte är så trevligt vid frukostbordet eller i sängkammaren som exempel. Om man måste lätta lite, är det rimligt att springa på toa hela tiden? Killarna vet ju i vilket fall vad man gör därinne och blir inte det lite väl jobbigt att tjejen ska resa på sig hela tiden och springa iväg? Det blir ju mer magproblem om man håller inne dom, för mig utgår jag ifrån, men vet oxå många andra som sitter i samma situation. Jag ser inget problem om killen skulle fisa i tid och otid. Ibland blir det gasmask på men det är gaser som försvinner.

Jag borde vara rena mardrömmen för killar som hatar att tjejer fiser och tycker det är vidrigt. Men sorry then, hitta en annan brud då! Jag kommer fortsätta att fisa, om jag kan lindra mina magproblem genom att fisa så gör jag det. PUNKT. Det är inte så att jag går runt och fiser för skoj skull (ibland). Det kanske mig det är stora fel på men jag kan tycka det är skoj att ha fistävlingar, fisa i badkaret för det låter så roligt och varför inte om man sitter på en bänk så fisen blir högre och nästan ekar. Blötfisar kan jag tycka är lite "vidriga" eller när de kan klättra uppför ryggen i badet =P Men annars tycker jag inte att fisar är något att bry sig om. Fisar är helt naturligt och jag har läst att man släpper vind ca 14 gånger på en natt. Om det är sant vet jag inte. Stackars den killen som hatar att tjejer fiser och inte kan sova och får höra sin flicka fisa i sömnen...det lär han aldrig smälta!

Fiser ni inför era respektive?


Ska även tillägga att jag går på toa med öppen dörr med för att göra killars nojar ännu värre!

Mera fis till fölket!


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vicky:

Alltså, jag har världens tur för typ 98% av mina fisar är smygfisar som varken luktar eller låter, går runt och smygfiser hela dan :D

Hatar dock när killar ska släppa världens jävla stinkbomber som ekar mellar höghusen... Kom igen, liksom. Om mina fisar var så illa och jag visste om det så skulle man ju vara lite hövlig och gå på toa, faktiskt. Tur att mina fisar är helt söta ;D

Kommentera inlägget här :