Blandat

publicerat i Fotograf


Hej!

Igår var det ett mycket lyckat dop, lilla plutten Melker var så duktig så. Det bjöds på en god smörgåstårta, bubbelvin, kaffe och hemmabakad paj....mumma! Presenten jag pysslade med var ett påslakanset. Det blev mycket bättre än vad jag trodde det skulle bli.


Foto: Jag

Inge smart jag. Jag tog ju inga bilder på hela settet så jag har inga bilder att visa hur det ser ut =P Glömde totalt bort det! Jag får be Millimus att skicka en bild när hon bäddat med det. Skitskoj att det blev uppskattat!

Det blev en sväng ut igår oxå, trots att jag är lite krasslig men det gick allt bra. Känner av det mer idag host host. Var hemma en sväng hos Zizzi & Igge där även Jillsan var så vi surplade lite alkohol innan vi brudar drog ner till stan och babblade och surplade öl på en uteservering. Nu är det verkligen höst alltså...så kyligt på nätterna.

Jag har bil till jobbet idag, det är rena ramen lyxen för mig!

Tjingtjong


//JessicA



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Millimus:

Åhh Vad goo! Vilken fin bild, det är min pojk det :)

2:a kommentar, skriven , av BREEZY:

DESSIE ELLER PAOW?

rösta i inlägget i min blogg :)

3:e kommentar, skriven , av ANNA PEDERSEN:

Hejsan, haft en bra dag? ♥



/ Anna

4:e kommentar, skriven , av MISSEXTRA:

Vad ska du göra idag då?:)

Kommentera inlägget här :