Massa fotande

publicerat i Fotograf


Tjoho!

Jag är fortfarande krasslig och börjar känna mig sämre tyvärr buuhuuu! Jag ser framemot helgen som bara den dock och hoppas att jag är friskare annars kan det bli lite smått jobbigt. Helgen som kommer blir det massa fotning som bara den! Det kommer bli så jävla roligt och jag önskar att det är redan imorgon för jag vill bara fota nu känner ja! Längtar efter nya bilder att sätta klorna i och göra underverk!



Foto: Jag Modell: Madde

Som det ser ut nu blir vi tre fotografer och två modeller kanske en till modell, eventuellt en mua som jag väntar svar ifrån så detta kommer bli skojsigt så =D Nu är det på tiden att lägga mer kraft och energi på mitt fotande. Nu hoppas jag att helgen blir strålande och jag är piggare såklart!


Kyss på er


//JessicA







Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av ANNA PEDERSEN:

Sv: Tack! 1 år i jul :D okej, trist! hoppas att du mår bättre snart. / anna

2:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

SV; Åh vad roligt! Jag är såklart på ;)

3:e kommentar, skriven , av Jeanette:

Ja, jag är helt klart sugen. Vart är studion, vilka modeller och fotografer är det och vad kör vi för teman?

Kommentera inlägget här :