Kortfattat

publicerat i Random Pics


Abstinensen är som bortblåst. Internet igen efter fem dagar utan nätet hemma hos kyssen. Home sweet home säger jag bara. Jag har haft sköna lediga dagar ute på Orust. Lite sådär lagom stressigt för allt man skulle göra. Fototräffen på Marstrand blev av (dock ingen fototräff)...hm...orkar inte ens gå in på det hela. Det blåster kuling vindar och jag själv var stressad för att komma hem och fixa mig för Mägdis 30-års fest. Det blev ingen fotning för mig på lördagen men jag och Jasmine körde en session igår och vädret var helt underbart! Tack så mycket gums! I hope to see you soon ;)


Foto: Jag


Kalaset blev så lyckat. Jag hade skitskoj bland gamla och nya ansikten. Party party! Jag kände mig lite risig dagen efter fast inte helt förstörd som vissa andra hohohoho! Tack Mägdi för ett sånt lyckat kalas...nästa år är det min tur att försöka överglänsa ditt och det kommer bli ruskigt svårt =)

Jag är redigt trött nu, åkte från kyssen vid 06.30 och jobbade hela dagen. Så om jag inte visar en bild idag så har jag deckat på soffan...okej? Men jag lever...*gäsp*


Kyss


//JessicA





Kommentera inlägget här :