Jasmine #1

publicerat i Fotograf


Hejsan hej

Hela kvällen har jag försökt att få tankarna på annat håll (min mamma fick en stroke igår) och har helt isolerat mig i datavärlden, närmare bestämt i Ps såklart. Känns göttigt att fått så mycket gjort och mer finns det att göra. Jag gillar när tiden går fort och man slipper att tänka på omständigheterna. Man koncentrerar sig på något helt annat. Skönt.



Foto: Jag Modell: Jasmine

Här är det första bilden på Jasmine som jag tog i måndags. Jag är ett stort fan av affrohår! Jag hoppas att det ska smaka. Imorgon kommer det oxå upp nya bilder på Elina som jag trixade med ikväll sen våran plåtning sist.

Natti


//JessicA






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Elina aka pinkflesh:

Åh vad vackert! Ser ju riktigt somrigt ut, men det lär ju ha varit svinkallt :D



Och förresten känner jag igen mig i det där att koncentrera sig helt på något annat när nåt sånt hemskt har hänt. Efter min bror gick bort gick jag ändå till dansklassen två dagar efer, jag behövde komma bort, sysselsätta mig helt med nånting annat!

Hoppas det går bra för henne, och dig <3

2:a kommentar, skriven , av icka:

Men gud, Jessica! :-( usch vad hemskt, hör bara av dig om jag kan göra något!



, ärligt du är så sjukt j*a duktig! Riktigt impad, åh vad vackert!

tänker på dig

KRAM!!!

3:e kommentar, skriven , av Vicky:

Tråkigt att höra om din mamma, gullet :( Hoppas hon repar sig! <3



Superfin bild också, som vanligt ;)

Kommentera inlägget här :