Elina #4

publicerat i Fotograf


Hej hopp gummisnopp!

Fint fint väder här idag och en annan ska till jobbet men innan dess ska jag ta nya blodprover och se om de hittar något nytt. Jag tvivlar dock på det..hehehe! By the way så mår min mamma jättebra. Det blev inga skador alls som tur är! Helt återställd. Jag blev lite skärrad av beskedet, min värsta mardröm är att förlora mamma.









Foto: Jag Modell: Elina

Här är lite bilder på Elina när vi testade lite motljusbilder sist. Nu vet jag inte alls när jag kan fota nästa gång. Ska nämligen skicka iväg objektivet och synksettet på service när de vägrar att fungera som det borde. Det lär väl ta veckor! Så ja, lite sur är jag över det *morr*. Thats my fucking life. Man får inte mer skit än vad man klarar av har jag hört någon säga =P

Ni får ha en underbar dag!


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Vicky:

Skönt att höra att mami mår bra! <3



Underbara bilder på Elina, tvåan är helt otrolig!

2:a kommentar, skriven , av Sandra:

Skönt att din mamma mår bättre :)



Måste ge feedback på bilderna också - Toksnyggt som alltid! Elina är fantastisk framför kameran och du är ett proffs bakom! ;)

3:e kommentar, skriven , av Adam:

Mumma rumpa !! :P

4:e kommentar, skriven , av Caroline och Per:

Åh gud vad skönt att det gick bra med din mamma, vi har tänkt på er! Stor kram

5:e kommentar, skriven , av Isa:

Jättesnyggt vännen min :) Och Elina är ju såå vacker

6:e kommentar, skriven , av Aura:

Verkligen coola bilder! (:

Kommentera inlägget här :