Jasmine #3

publicerat i Fotograf


Tja!

Här sitter jag med en uppblåst mage efter middagen jag gjorde som innehöll lite väl mycket mjölk. Komiska att jag pratade med en kompis att magen blivit bättre och att mjölk inte påverkar mig så mycket. Där fick ja tji, jävla lactos! Snart blir det bingen efter en stor skopa av frustration att mina bilder blir så suddiga på bloggen =( Det känns väldigt meningslöst att ens visa bilder då de upplevs suddiga. Men de är det inte annars, bara satt ni vet.

(Blev liiiite skarpare i miniformat)


Foto: Jag Modell: Jasmine

Det kliar extremt mycket i fingrarna att klicka hem ett nytt objektiv (som kostar mer än min månadslön) och det är grymt! Jag har fotat med det förut och skärpan är slående. Jag har t o m skickat in till Mix Megapol att jag önskar ett nytt objektiv men icke de har ringt..hehehehe! Jag ska fundera vidare...

I söndags hämtade jag ut min studiobakgrund som ska upp imörn förhoppningsvis. Borra borra borra. Det kommer underlätta en hel del under fotningarna Me like. Planerar en å annan plåtning nu under våren.

Igår hör och häpna var jag på stan i timmar. Strosade runt i affärer och fikade med min kompis Sandra som var evigheter sen jag såg...mycket trevligt att se hennes tryne ;) Jäkligt skönt att komma ut bland folk och i solens strålar. På morgonen tog jag nya prover och förhoppningsvis visar det något. Nu har jag äntligen fått tummen ur och bytt vårdcentral, den jag har nu suger och läkaren är vimsig och tar en inte på allvar. Bra val Börgi. Nu ska jag logga ut här och ringa Kyssen och få en god nattsömn =)


Natti på er


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av icka:

Duktig du ä! Hoppas det ä bra med dej, längesen nu!

Ni måste förresten med till havs du o Magnusen, eller hur!? Ett glatt gäng på däck, i solen med en (eller 2 eller 7 :P)öl i handen! Du hör ju själv!



Visste du om detta förresten? :http://gilraen.blogg.se/category/foto.html



KRAM!

2:a kommentar, skriven , av JessicA:

Svar till Icka: Tack gums! Åka till havs är inte riktigt min melodi. Gjort det en gång och jag blev så jävla dålig. Vet inte om det berodde på alkoholen eller vågorna ;) Men sure, det vore trevligt med en kryssning igen!



Pöss på du



//JessicA

3:e kommentar, skriven , av icka:

Åh fy fasen! Men du! Det var nog för LITE alkohol det berodde på, så måste det ha varit! Dessutom kan man ju se till att boka buffén med den wonderbaara maten, så kankse en inte blir riktigt lika fuller :P hihi

Pöss! =)

Kommentera inlägget här :