Beach 2011?

publicerat i Fotograf


Känner att jag lever efter gårdagens tur i spåret. Träningsvärk deluxe. Vad gör man inte för att att sattsa på beach 2011? Om en stund ska jag hem till Sandra och fika lite innan vi drar till Bergvik för lite shopping. Nya träningskläder ska jag införskaffa mig sen ska vi ut i spåret vid Skutberget =) Hurtigt värre.

(Fortfarande suddiga bilder på bloggen)


Foto: Jag Modell: Janina Näslund Mua: Marie Eriksson


Jag har lite beslutsångest vad jag ska göra sista veckan på semestern. Funderar som en gnu på en ny och längre road trip...irriterande att inte kunna bestämma mig. What to do?


Kyss


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ann:

Gud sån läcker styling!

2:a kommentar, skriven , av Sofia:

Superfin bild! :) Du har blivit kanonduktig!

3:e kommentar, skriven , av Caroline:

super fin bild jessica :)

4:e kommentar, skriven , av Fotograf Viktoria:

Helt underbar bild! Du är jätte duktig :)

Hoppas du får en trevlig kväll

Kommentera inlägget här :