Destination Linköping

publicerat i Nöje


Precis slagit ner min ömma röv efter motionsrundan på Skutberget (5km) med Sandra. Jag pressade mig lite extra idag och det kändes så jävla gött! Imörn lär jag väl gå som jag hade fått nått redigt stort i musa hohhohoho =P

Det blev massa shopping för min del idag...I kind a like it. Två par byxor, två t-shirts, ett linne och en tunnare långärmad tröja och allt var bara träningskläder. Nu ser jag lite mer respektabel ut i språren runtom Karlstad. Jag tackar ett X för mina joggingskor som används flitigt numer!

Från det ena till det andra så smider jag lite planer för road trippen som kommer bli destination...LINKÖPING! Jag ska hälsa på min underbara mua Isa och leta nån modell som vill fotas med oss. Roligt roligt =) Det bästa av allt är att Isa kommer flytta så mycket närmare mig (Örebro/Grythyttan) och då finns det ingen ursäkt längre att ses så sällan....kärlek.

Duscha kanske?


//JessicA






Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Angelica Jansson:

Jag vill :) Tycker du är jätteduktig som fotograf och skulle som sagt jättegärna fota med dig. Hoppas du har det bra i Linkan :)



-Angi

Kommentera inlägget här :