Blandat

publicerat i Fotograf


Hohoho!

Läget med er alla?
Det är min lediga dag och solens strålar gör en gött må jag säga. I förmiddags var jag till läkaren och tog (äntligen) en hel drös med hormonprover! Nu hoppas jag verkligen att de testerna visar något för detta med "för tidig klimakterie skiten" gör mig vansinnig snart. Inte kul.

Efter det åkte jag till Mariebergsskogen och promenerade lite och samtidigt testade mitt senaste objektiv. Det är bara att acceptera att vi inte kommer alls överrens. Om det är objektivet, min kamera eller helt enkel jag som inte kan hantera kameran så är jag inte direkt nöjd med resultatet. Det känns oxå ganska surt. What to do?





(klicka för större bilder)

I vilket fall så löser det väl sig till slut. Dessvärre börjar högen med retusch ta slut och jag är sugen på att fota helt nya modeller. Alla snygglos bor så långt borta från mig, det är illa...I.L.L.A! Flytta till storstaden kanske?

Latmasken Börgi ska sätta lite fart att pyssla i hemmet med lite gardiner, nya motiv i ramar, vika tvätt och allt annat skit som man måste göra....boring. Efter det (om det finns tid) ska jag fixa de sista bilderna på Janina som kanske dyker upp på bloggos senare ;)

Kyss


//JessicA




Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Mia:

jag vill ju fotas av dig Jessica :D <3

2:a kommentar, skriven , av Sofia:

Jag ställer gärna upp som modell :)

Jag gillar bilderna på svampen och flugan.

Kommentera inlägget här :